مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 13:052020-05-28ورزشي

فیلم| کمبود زمین چمن، سد راه توسعه فوتبال اهرم


پیشکسوتان و بازیکنان شهر اهرم در خصوص وضعیت زیرساخت های فوتبالی اهرم و در اختیار نداشتن زمین فوتبال و نیازهای شدید در حوزه سخت افزاری گلایه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، فوتبال اهرم تماشاگر و عاشق فوتبال کم ندارد و علاقه بیشتر جوانان این شهر به فوتبال است؛ این شهر حتی از نظر استعداد بومی و جوانان پا به توپ خوب و آینده دار دارد و یکی از شهرهای استعداد همیشگی فوتبال استان بوشهر بوده است.

فوتبال اهرم در سال های قبل با 12 تیم فعالیت می کرد که متاسفانه با کمبود چمن و مشکلات مالی الان فوتبال اهرم با پنج تیم فعالیت می کند که چهار تیم آن به زور تیمشان بسته می شود و در لیگ شرکت می کنند.

این شهر با این همه استعدادهایی که دارد و زمانی در همه رده های استان تیم داشت اما الان در هیچ رده ای به جز جوانان امید اهرم و شاهین اهرم، دیگر در هیچ رده ای فعالیت نمی کند.

 کمبود زمین فوتبال در اهرم یکی از مشکلاتی که باعث شده فوتبال  اهرم به عقب برگردد کمبود زمین فوتبال در این شهر است، تیم های باشگاهی اهرم با مواجه شدن به کمبود زمین فوتبال جلسات تمرینی خود را در زمین های خاکی و یا پارک ها انجام می دهند که این امر انگیزه را از بازیکنان اهرمی گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| کمبود زمین چمن، سد راه توسعه فوتبال اهرم

فیلم| کمبود زمین چمن، سد راه توسعه فوتبال اهرم